NOWE USŁUGI

konfekcjonowanie

dystrybucja

kontrola zwrotów towaru

WEJDŹ
Realizowane projekty centralne
WYJDŹ

KAUFLAND:

W roku 2010 we współpracy z Działem Zakupu przystąpiliśmy do realizacji projektu serwisu permanentnego w sieci Kaufland. Celem projektu było uporządkowanie i usystematyzowanie działań merchandisingowych w obrębie działu Non Food.

Przez 5 dni w tygodniu opiekujemy się asortymentem Dostawców we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce, dzięki czemu poza stałą kontrolą ekspozycji jesteśmy w stanie błyskawicznie reagować w sytuacjach tego wymagających.

Na każdym ze sklepów zatrudniamy średnio dwóch merchandiserów i żaden z nich nie jest jednocześnie pracownikiem obsługiwanego marketu. Markety mają również zapewnione wsparcie techniczne i merytoryczne Koordynatorów regionalnych AM Kontakt.

Dbamy o zachowanie standardów sieci, utrzymanie obowiązujących planogramów, masy towarowej i ciągłość zamówień.

Opiekujemy się ekspozycjami stałymi, sezonowymi oraz bieżącymi promocjami. Bierzemy udział w zatowarowaniach nowych sklepów, reorganizacjach ekspozycji oraz implementacji asortymentu nowych Dostawców.

Nasza praca jest stale kontrolowana i opiniowana przez Dział Sprzedaży sieci Kaufland co gwarantuje wysoki poziom usług.